Høstseminaret avlyses også

Bufo viridis © Matt Reinbold

Høstseminaret avlyses også

October 4, 2020      Akademiet OVEK, Seminar      Torstein Seim      no responses

Kjære alle sammen!

Vi skriver oktober, og i normale tider skulle Også vi er kirkens høstseminar ha vært under oppseiling. Vi håpet i det lengste på en endring i smitte- situasjonen som ville ha gjort det tryggere å samles, men slik forholdene er nå, er vi dessverre kommet til at det ikke er forsvarlig å gjennomføre noe arrangement i høst heller. Det er vi lei for, men regner med deres forståelse for dette.

Men for at vi ikke skal glemme hverandre og vårt gode formål helt, vil vi i stedet sende ut et ekstranummer av vårt årlige Nyhetsbrev senere i høst, med nytt om kirken, kommentarer og bokomtaler som forhåpentlig vil inspirere – og kanskje også provosere – noen til å melde tilbake til oss. Alle meningsytringer mottas med takk!

Nå satser vi på at seminar og årsmøte vil kunne avholdes som vanlig til våren. I mellomtiden sender vi alle gode ønsker for høsten og vinteren, for helsen og for at vi er på stø kurs mot en normalisering av samfunnet. Det vil helst gå bra!

2. oktober  2020

Vennlig hilsen Styret