Årsmøte i OVEK lørdag 6. april 2013

March 30, 2013      Akademiet OVEK, Nyheter      Torstein Seim      no responses

Innkalling til årsmøte i OVEK 6. april 2013

kl. 1230 i St. Hallvard kirkes menighetslokale, Enerhauggaten 4, Oslo.

Sak 1. Godkjenning av dagsorden

Sak 2. Oppnevning av dirigent, referenter og tellekorps

Sak 3. Styrets årsberetning

Sak 4. Regnskap og revisorerklæring

( trykk på teksten ved siden av boksen så får du opp vedlegget)

Sak 5. Budsjett

Sak 6. Fastsettelse av kontingent for 2014

Sak 7. Valg

Frist for innsendelse av forslag på kandidater til styret: 14. mars. Forslag sendes til valgkomiteen: Mari Ann Berg m-ann-b@online.no eller Trine Haaland  trinehaaland@yahoo.no

Forslag til andre saker som ønskes tatt opp, sendes innen 14. mars til leder@ogsavierkirken.no, eller med brevpost til Pål Kolstø, 4015 Stavanger,

Etter årsmøtet er det seminar samme sted.

Årsmøtet og seminaret finner sted i St. Hallvard kirkes menighetslokale, Enerhauggaten 4, Oslo.

Deltakelse på Årsmøtet er gratis. For dem som vil være med på den enkle lunsjen og seminaret, er deltakeravgiften kr 100.

Slik kommer du til St. Hallvard kirke: T-bane til Tøyen stasjon, kryss Hagegata/Kolstadgate og følg Sørligaten/Smedgaten til klosteret.

Det er  også gode parkeringsmuligheter ved kirken på en lørdag.

Påmelding til seminaret: e-post til seminar@ogsavierkirken.no, eller telefon: 99 69 56 10.